STOL-DREW
Gwarancja
ZASADY KONSERWACJI PRODUKTU i KARTA GWARANCYJNA
Drogi Kliencie.
Dziękujemy za zakup produktu z oferty wyrobów producenta architektury ogrodowej „Usługi Stolarskie STOL-DREW Wolska Joanna”.
Drewno jako materiał pochodzenia biologicznego, posiada specyficzne właściwości takie jak zdolność do kurczenia, pęcznienia i paczenia.
Zapobiegamy tym procesom już na etapie przecierania drewna w optymalny sposób, a następnie poprzez suszenie komorowe drewna w kontrolowanych warunkach ,obróbkę na nowoczesnych liniach produkcyjnych, oraz naniesienie powłok ochronnych, zabezpieczających drewno przed wpływem warunków atmosferycznych i działaniem organizmów niszczących drewno.
- „Usługi Stolarskie STOL-DREW Wolska Joanna” udziela gwarancji na swoje wyroby w okresie liczonym od daty zakupu, wydania, dostawy, lub zakończenia montażu, o ile został on zlecony firmie „Usługi Stolarskie STOL-DREW Wolska Joanna” przez Kupującego wraz z zamówionym wyrobem,
- Producent, gwarantuje, że wyrób jest wolny od wad fizycznych,
- Firma „Usługi Stolarskie STOL-DREW Wolska Joanna”: zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad wyrobu lub jego wymiany na wolny od wad w obowiązującym terminie,
- Gwarancja na niżej wymienione wyroby wynosi 24 miesiące:
- altany,
- domki letniskowe,
- drewutnie,
- domki narzędziowe,
- domki drewniane,
- inne wyroby z drewna wykonane w naszym zakładzie,
- Na powłoki malarskie „Drewnochron Impregnat Extra” udziela się gwarancji tylko wtedy, gdy będą przestrzegane zalecania określone przez producenta impregnatu,
- Na gonty używane do pokryć dachowych udziela się 20 letniej gwarancji,
- Podstawą do zgłoszenia reklamacji jest wypełniona karta gwarancyjna, którą producent rejestruje w swoim systemie,
- Zgłoszenia reklamacji można dokonać: osobiście, telefonicznie, faksem, za pomocą poczty elektronicznej, listownie. W korespondencji należy podawać dokładne, czytelne dane osobowe i adresowe,
- Gwarant zobowiązuje się do:
- usunięcia wad wyrobu,
- naprawy wyrobu,
- wymiany wyrobu na wolny od wad,
- zwrotu zapłaty i odebrania wadliwego wyrobu
- Producent nie ponosi odpowiedzialności za wady jakościowe wyrobu spowodowane niewłaściwym transportem,- za wyjątkiem transportu pojazdami producenta- magazynowaniem lub nie zastosowaniem się do jego zaleceń w zakresie konserwacji i montażu wyrobu,
- Producent nie ponosi odpowiedzialności za wady spowodowane niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem wyrobu użytkowaniem,
- Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas upływający pomiędzy dniem zgłoszenia wady a dniem w którym ją usunięto,
- Rozpatrzenie reklamacji i usunięcie wad wyrobu nastąpi nie później niż w okresie 21 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji,
- Usunięcie wad wyrobu bądź jego wymiana następuje nie później niż w ciągu 7 dni od końca okresu na rozpatrzenie reklamacji,
- Gwarancją objęte są wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy,
- Nie uznaje się za wady zdrowych sęków oraz naturalnych mikropęknięć drewna, zachodzących podczas procesu użytkowania drewna, wywołanych wpływem zmiennych warunków atmosferycznych, w których użytkowany jest wyrób, a które wynikają z naturalnych właściwości fizycznych drewna .Powstałe pęknięcia nie mają wpływu na trwałość i walory użytkowe wyrobu.
- Nie stanowią wad będących podstawą gwarancji zmiany wyrobu spowodowane jego użytkowaniem.
- Producent architektury ogrodowej i drewnochronu zaleca obowiązkowe malowanie produktu w ciągu miesiąca od zamontowania.
- Okres gwarancji ulega skróceniu w przypadku nie zachowania przez kupującego terminu kolejnego, zalecanego przez producenta malowania wyrobu „Drewnochronem Impregnat Extra” w okresie do 1 miesiąca od daty wydania ,dostawy, montażu wyrobu.
- Wszelkie przeróbki i naprawy produktu w okresie gwarancji wykonane przez osoby nieupoważnione przez producenta powodują wygaśnięcie praw wynikających z warunków gwarancji.
- Kupujący zgłaszając reklamację akceptuje wszystkie powyższe warunki udzielonej gwarancji „Usługi Stolarskie STOL-DREW Wolska Joanna”.